Biuro Rachunkowe ,,KOMA” to profesjonalna firma oferująca usługi w zakresie:
- Prowadzenia ksiąg rachunkowych– zgodnie z ustawą o rachunkowości i zakładowym planem kont / pełna księgowość /
- Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów
- Prowadzenia ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych
- Sporządzanie rejestrów i deklaracji JPK-Vat
- Prowadzenia rejestru zakupu i sprzedaży oraz sporządzanie deklaracji VAT
- Prowadzenia spraw kadrowo- płacowych / umowy o pracę, umowy zlecenia, umowy o dzieło i listy płac
- Sporządzania miesięcznych i rocznych rozliczeń podatkowych
- Sporządzania i przekazywanie sprawozdań finansowych i statystycznych do właściwych Urzędów
- Prowadzenia wszelkich rozliczeń i korespondencji z ZUS-em
- Opracowywania zakładowych planów kont
- Sporządzania wniosków kredytowych i analiz finansowych
- Udzielania pomocy przy uruchamianiu podmiotów gospodarczych
- Reprezentowania przed Urzędami Skarbowymi
- Pomocy w uzyskaniu szkolenia BHP
Za podpisaniem umowy z Biurem Rachunkowym ,,KOMA” przemawiają następujące argumenty:
Prowadzenie rzetelnej księgowości dostarcza kierownictwu każdego podmiotu gospodarczego, niezbędnych informacji do dalszego zarządzania swoją firmą. Zagadnienia z księgowości wymagają specjalistycznej wiedzy. Często brak kwalifikacji i doświadczenia skutkować będzie popełnianiem błędów, które mogą spowodować bardzo poważne straty finansowe. Nie zawsze zatrudnianie własnych pracowników do prowadzenia u siebie księgowości jest ekonomicznie uzasadnione. Biuro Rachunkowe zatrudnia wyspecjalizowanych fachowców zdolnych do rozwiązywania choćby nawet najbardziej złożonych problemów księgowych, podatkowych czy kadrowych. Zdarza się także, że zatrudnieni w firmach księgowi potrzebują pomocy w organizowaniu księgowości lub księgowaniu nietypowych zdarzeń gospodarczych i mają wiele wątpliwości związanych z rozliczaniem podatków. W takich przypadkach możecie Państwo liczyć na naszą pomoc. Zawsze będziemy służyć naszą wiedzą i umiejętnościami.
Bardzo ważne jest również to, że:
Biuro Rachunkowe nigdy nie weźmie zwolnienia lekarskiego!
Idea wykorzystania sieci Internet do sprawnego, szybkiego i bezpiecznego przesyłania danych w formie dokumentów elektronicznych wkracza coraz powszechniej do różnorodnych form życia gospodarczego i społecznego. U jej podstaw leżą dwie istotne cechy świadczące o celowości tej formy korespondencji: Wygoda i Bezpieczeństwo.
Już z doświadczenia wiemy, że Internet oszczędza nasz czas. Dotychczas przeznaczany był na przygotowanie dokumentów papierowych, jak również na osobiste wizyty w ZUS lub czynności związane z nadawaniem i odbiorem klasycznych przesyłek pocztowych. Teraz dokumenty wysyłamy drogą elektroniczną i tą samą otrzymujemy natychmiast potwierdzenie jego odbioru,
Dodatkowym atutem jest możliwość archiwizowania i przechowywania w formie elektronicznej dokumentów wysyłanych i potwierdzeń ich odbioru. Dzięki temu istnieje możliwość łatwego i szybkiego odtworzenia dotychczasowej korespondencji, np. w przypadku sporów dotyczących jej przebiegu.
Przekaz elektroniczny prowadzi do usprawnienia całej procedury ubezpieczeniowej i podatkowej. Informacje przekazywane za naszym pośrednictwem zostają niezwłocznie przyjęte, przetworzone i zarejestrowane w ZUS, Urzędzie Skarbowym i GUS.
Nie mniej ważną cechą świadczącą o korzyściach stosowania elektronicznej wymiany dokumentów jest ich bezpieczeństwo. Wykorzystane w systemie mechanizmy zapewniają bezpieczeństwo przesyłanej korespondencji i oparte są na powszechnie akceptowanych i stosowanych rozwiązaniach. To wszystko sprawia, że dokumenty wysyłane są w sposób poufny.